12

När och varför började jag blogga?
 
Jag vet att jag hoppade över 'dagens outfit' utmaningen men det är för att jag egentligen bara ligger i pyjamas shorts och en tränings bh och det vore roligare om jag visade morgondagens outfit istället väll?
 
Jag började blogga 30/8 - 10 på gummibearsforya.blogg.se och den finns fortfarande kvar så att jag och andra kan gå tillbaks och kolla på hur fjortis jag var och hur underbara våra minnen är osv! ♥
Började blogga på sarrehs.blogg.se i år 12/3 när jag själv tog på mig mitt egna smeknamn 'Sarreh', eller jag fick idén från sarreh älskarna, men jag släppte sedan namnet. Men nu har jag tillbaks det eftersom att det passade mig perfekt och om man sätter ihop mina första initsialer så blir det 'sarreh' helt enkelt.
Men frågan är ju också, varför började jag blogga?
Först började jag ju bara blogga för att Eliz ville det men sedan blev det bara att jag fortsatte och några började följa min blogg, mest Åke och några kompisar som ville veta mer om min vardag eller nått sånt. Sen när jag slutade blogga så klagades det lite, så jag fortsatte helt enkelt och sen blir man lixom fast vid vanan att skriva på bloggen, spotta ut nästan alla sina känslor och tankar, annars tar man bara en sånhär challange grej och alla som följt mig vet att jag suger på att skriva varje dag.
 
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0