14

Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle, skriv ner de första 3 sångerna och vad dessa betyder för dig.
 
All the things she said - t.A.T.u
 
För mig känns det som en del av mitt förflutna, att jag inte trott på det förens jag stod inför samma sak.
Och att när det väl tog slut så kunde jag inte släppa allt hon sagt men det var ändå inte tillräckligt för att fixa det som redan var förstört. Även fast jag verkligen vill ibland.
 
 
Skin - Sixx: A.M
 
Den tillängnade jag min bästa kompis Åke, för att hon bara ser det hon har på utsidan istället för allt det goda hon har på insidan, och att hon inte vågar visa hennes innersta jag för att hon är rädd för att bli utsatt för folks kritiska åsikter och hon vill bara passa in..
Men hon är en sådan som aldrig kommer passa in, hon är för bra för det ♥
 
 
Hey There Delilah - Planes with T's
 
 
Det är bara en gullig kärlekssång till en tjej, men den visar att kärlek kan vara stark på avstånd också.
Det påminner mig om att jag nu snart ska flytta och att mina vänner kommer sakna mig, lika mycket som jag kommer sakna dom, om inte mer ! ♥
Och att jag kommer träffa dom fortfarande och hitta på massa saker, ni blir inte av med mig så lätt ♥
 
Pussinuss Sarreh ~
 

Kommentarer
Postat av: Deru ;)

Blir av med dig?
pfff, Du kommer inte bli av med mig!
Varken om du vill det eller inte ;)

2012-11-13 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0