3

 
Mina syskon ~
 
Jag har tre syskon - halv syskon.
Mina två äldre syskon, Jennie,31, Nicklas 35, bodde med sin pappa när jag föddes och dom levde sitt egna liv.
Mamma hade dragit till Umeå för att plugga när hon skilde sig från sin första man Kenneth, sen träffade hon min pappa och blev blixt-förälskad!
Aja, Jennie brukade alltid spela musik och det var hennes dröm att bli en känd sångerska, hon spelade också in några album som hon gav ut privat. På några av skivorna finns en låt som handlar om lilla mig, blir tårögd varje gång jag hör den låten.
Hon bor i England nu och stormtrivs, hon är singel och ibland tror jag att hon alltid kommer vara det, hon är inte så mycket för relationer ♥
Jag kommer ihåg att hon hade en liten katt som hette Tiger som var en riktig vilding, till och med viladare än mig brukade hon säga, gud så hon älskade den där katten! ♥
Appropå hennes dröm om att bli sångare, hon gav upp den och arbetar på Spotify nu.. Hon motiverar mig att inte ge upp min dröm ♥
Nicklas, åh lugna Nicklas! ♥
Han har vart mest i mitt liv, förutom när jag var liten då Jennie brukade komma varannan helg för att hälsa på mamma :)
Min underbara bror, lugn som en filbunke, cool som en apa ♥
Han har alltid gett mig de rätt sakerna, alltid sagt dom rätta sakerna, alltid behandlat mig som ett barn, en jämlike och en irriterande lillasyster..♥
Jag kommer ihåg när morfar dog, jag försökte dölja min sorg bakom min roll som irriterande lillasyster, till slut fick han nog och sa till mig att sluta, att alla sörjer. Det är en del av att gå vidare..♥
Han hade en tjej som hette Frida, som var helt awesome och när jag kom på en gång besök så llåtsades vi att Nicklas var en tiger som vi låste in på toaletten och matade med godis för att han skulle bli snäll, det är en dag man sällan glömmer ♥
Men nu är han tillsammans med sin tjej Johanna som är gullig, snäll och han lyser verkligen upp i hennes sällskap, jag är glad att han äntligen hittat hem ♥
Min töntiga syster Liana är två år snart, kan man tänka sig..2 år! 
Det känns som igår, hatade henne så oerhört när hon föddes men 6 månader senare höll hon ett fast grepp om mitt hjärta och jag smälte när jag kollade in i hennes underbara svarta ögon, för dom är jävligt mörka..
Hon är som mig, fast dubbelt så hemsk! ♥
Smart, självständig, manipulativ med ett stort hjärta, glömde jag säga att hon är girig också? ♥
Fast hon är med pappa i Iran och det suger verkligen.
För när jag var liten ville jag bara vara med mina syskon, alla andra stora/små syskon klagade på hur hemska deras syskon var medans jag bara nickade och önskade att mina också kunde vara med i mitt liv.
Jag ville att Liana skulle få den uppväxten, att hon skulle ha en stora syster som alltid fanns där, en som hon alltid kunde prata med och en som skulle förstå hur hemsk pappa är (men hur mycket han bryr sig också).. 
Men ibland blir det inte som man tänkt sig, men jag kan ju alltid försöka så gott jag kan? 
Jag vill inte att hon ska vara den där ungen som ingen tror har några syskon, eller bara glömmer att hon faktiskt har några ♥
 
Pussinuss Sarreh ~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0