4

Min bästa vän.
 
Min lilla söta, missförstådda, knäppa, urlöjliga, deprimerande, inspirerande, korkade, super smarta, starka bästa vän Åke ♥
Jag satt och berättade sjukt mycket för dig om vad du betyder för mig och allt det var sant.
Hmm, men nu måste alla andra också veta!
Min bästa vän finns alltid här trots sina problem, som alltid följer efter henne.
Hon kanske inte är den mest gladaste människan eller ser hur lyckligt lottad hon är ibland, men vem gör det ibland?
Men hon reste sig iaf upp och försökte igen, eller gjorde det iaf, men vi försöker komma upp igen ! ♥
Du är så underbar på så många sätt, att du kan sitta när du är som lyckligast och tänka på om någon annan är ledsen eller mår dåligt, vi alla andra mår bra så länge du gör det snuttis! ♥
Och nu ska ju du och jag försöka börja träna igen och sluta med allt det där snusket och faktiskt må bättre? ♥
För jag tror på att du fortfarande kan, du behöver bara se det och jaga det!
Den där random störda tjejen som alltid var galen på alla sätt, som drog ner mig i massa skit och galenheter som vi idag garvar hårt åt, de stunder vi bara kunde ligga på sängen i mitt rum utan att säga något men ändå njuta av varandras sällskap, de gångerna jag kom på nån 'bra' idé som jag lyckades övertala dig in på, de måltider vi gjorde för skojs skull och dansade till Enya's underbara melodi. När vi satt och pluggade utan att bli sura på varandra eller att jag börjar skrika på dig för att du ger upp!
Sådanna stunder saknar jag men nu ska det bli annorlunda, vi ska få fler stunder även om jag bor i Sparreholm, vi fixar det ska du se ♥
Älskar dig bästa vän, så sjukt mycket att jag kan börja gråta i cam bara för att du ska fatta ♥
Vet inte vad jag skulle göra utan dig i mitt liv, och jag vill inte lista ut det heller!
 
Pussinuss på dig, din Sarreh ~ ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0