6

Min största idol
 
 
Ehm... tuff en.
Jag har ju inte direkt någon 'idol' men jag har folk jag ser upp till då och då i mitt liv, det finns vissa saker jag ser upp till och vissa saker man kan se ner på ibland.. Men ingen är direkt min idol.
Men den jag ser upp till mest är väll min mamma, som uppfostrat mig nästan helt ensam och som försöker men ändå blir nerslagen ibland, men hon reser sig alltid upp och visar oss att hon inte gett upp!
Min mamma är inte direkt någon bull-morsa som är hemma och bakar eller gör saker med mig och jag är väll van med det men hon önskar verkligen att hon hade vart den när jag berättar om min uppfostran, de är bara det att den var bra som den var! ♥
Min mamma finns alltid här för mig, pratar alltid och lyssnar definitivt alltid på mig men jag går knappt till henne med mina problem, men när det gäller andra problem så frågar jag alltid mamma om råd och hon hjälper mig alltid med saker jag inte klarar själv eller när jag mår dåligt och hon vet att jag minst av allt vill göra det.
Min mamma är sjuk och gammal men hon visar det ibland inte, det är bara jag som säger att hon sover och nästan alla tror att hon är lat då. Men man måste veta varför hon sover för att fatta hur olat hon är, hon är en kämpe.
Och när jag blir stor vill jag vara lika bra som hon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0