Finding peace within yourself.

Är man trött hela livet?
För det klagar både jag och många andra om varenda dag, jag är trött, men jag är trött, trött, trött och ännu flera ord och meningar om TRÖTTHET.
Dagen har bestått av att vi haft inläsningsdag men jag mådde rätt dåligt idag pga igår ändå vilket gjorde mig sur för då kan jag inte arbeta normalt, för jag fann ingen inpiration i något av det jag gjorde, men när jag gick på bilden som sista lektion så blev jag verkligen uppslukad av drogbilden och satt lite på övertid.
Sen var jag och Åke tvungna att gå till gymmet för att, gissa vad, gymma! 
Det var rätt skönt så länge det varade för inte allt för tidigt var jag tvungen att dra hem för att börja göra klart vårat buddhismen arbete som man antagligen måste lämna in imorgon eller nästa vecka, har bara en fråga kvar som jag gör imorgon efter skolan för den kan ta en lång tid att slutföra! :(
Var tvungen att avbryta för att kunna duscha och såklart har jag balsam i håret och det är därför jag bloggar, det här är som en slags paus.. Sen efter att jag duschat ska jag och Danne skype plugga matte, hur det nu ska gå till och sedan blir det ett avsnitt och SÖMN, för idag stänger jag av datorn klockan 22 som avtalat.
För jag börjar bli trött på att vara trött varje dag.
P.s Jag var hos tandläkaren idag och han sa att jag kunde få tandställning, dels för att min mamma arbetar inom folktandvården och mitt fall var på gränsen av att bli godkänt. Men det betyder också kanske att jag måste dra ut några tänder och många doser med smärta, men visst är det värt det.. Kommer sluta le helt efteråt.
 
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

söt du är! :*

2012-11-16 @ 20:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0