I am your destiny.

Haha, vilken plågsam fredag det har vart nu..
Imorse så hittade jag inte min hörlurar, min frukost var slut så jag tänkte ta en mandarin till skolan, men jag glömde mandarinen, sen så såg jag att mitt mobil batteri var lågt så jag letade efter laddaren, som jag såklart inte kunde hitta! Så jag hade rage på min tvättställning..så nu ligger den vält på golvet..hehe.. sen glömde jag en kofta så jag frös på morgonen, dörren till skolkorridoren var låst så jag fick sitta och vänta i vad som kändes som en evighet i tystnad..sen blev jag yr på tyskan och illamående på SO:n och nu har jag ont i magen..Varför all denna magvärk?!?!
 
Aja hoppas alla andra har det bra, ska kolla på ett avsnitt, eller två sedan ska jag 'plugga'..
 
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0