I never said I loved you.

Jag har vart så sjukt trött enda sen Danne höll mig uppe tills klockan 1 i söndags!
Sen har dagen vart som vanligt, idrott,tyska,engelska,lunch,so (Lucia träning), svenska - Som jag blev övertrött på och inte gjorde något (fast jag blev klar?) och tillslut No! :)
Men det speciella med dagen var att vi fick en ny kille i klassen, egentligen behöver vi två tjejer till, då slår vi killarna lätt i allt! Men om det kommer en tjej så blir det ojämt igen..
I alla fall, den nya killen heter Patrik, och mer vet jag tyvärr inte! :)
Ska laga mat idag också, kanske göra klart dagsutmaningar och sedan sova? ♥
För jag skämtar inte om att jag är trött...
 
Pussinuss Sarreh ~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0