If only you could see me now.

Äntligen en liten sovmorgon på mitt schema så jag vaknade runt halv två, fast jag var uppe tills fem imorse och kollade på de sista avsnitten på säsong 6 av OTH - Nu har Peyton,Lucas och Sawyer dragit ifrån One Tree Hill..
Dagen till ära har jag sett gårdagens Vampire Diaries avsnitt och som vanligt var det grymt!
Men idag måste jag skriva klart 'En dag som Hindu' saken som vi har i SO, städa mitt rum och fixa till min novell så att jag kan börja skriva igen - På mitt nya underbara Word-program som mamma köpte till mig! ♥
Ska kanske börja rida på Järna Ridklubb nästa år eller i år (om dom har plats) som en hobby och skaffa Spotify, det här är ju inte bestämt än men man får väll alltid hoppas på det bästa!
Hoppas jag inte fastnar vid datorn bara!
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0