Matching pieces.

Underbar dag med Josse och Åke! ♥
Jag sa ju att jag bara skulle köpa gympaskor men min budget på 496 kr gick inte så långt så vi skippade det och hittade ett par nya byxor till mig istället som är jävligt tighta just nu men kassa-tjejen sa att dom skulle tänjas ut en halv storlek så dom borde sitta perfekt sen! :)
Köpte också en vit skön tröja "en sån som alla andra har" kommer nog Pea säga men den är ju så snygg!
Åke var en ängel och köpte läpp balsam från The Body Shop till mig så nu blir det adjös torra läppar och hejsan citrondoftande mjuka läppar! ♥
Ett tips, smaka inte på läpp balsamet.
En fika paus med smoothie för min del och choklad kladkaka för deras del..mums! ♥
Nu ska jag slappna av, kanske äta lite och kolla på...gissa vad?
ONE TREE HILL!
 
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

FINA BILDER ! :)<3

2012-11-01 @ 18:26:15
Postat av: irre.... Eller kalla mig vad du vill XD

Vad köpte du den tröjan? :D

Svar: Köpte den på H&M för 199:- ♥
Sara Rehnström

2012-11-03 @ 22:46:28
URL: http://ericahaag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0