Otherwise.

Det är egentligen på engelska lektionerna då jag kommer in i engelskan som jag märker hur bra jag egentligen är.
Jag känner mig usel i allt men ändå så går det hur bra som helst, förutom i SO då..och många vet att jag suger på teknik men det finns de som är så mycket värre än mig.
Jag kan iallafall lösa mina problem själv, oftast. Om jag bara får ledtrådar klarar jag mig fint, som med internet saken och nu med kablarna mellan datorn till tv:n, som är helt awesome ! ♥
Fast jag får inte in något ljud på tv:n så jag måste lyssna via laptopen i vilket fall som helst, kanske kan koppla in den till stereon också medans jag kollar? 
Får klura på det, annars är vardagen lyx, har inga läxor längre och provet gick bra, men om jag får C kommer jag skämmas i en vecka och den som nämner det kommer jag bitch slapa, och jag blir bara bättre och bättre på det! ;)
Jag har Buddhismen uppgiften klar, vilket jag hade glömt ta med mig hem (glömt överhuvudtaget) så jag får börja med dom imorgon på min underbara fritid. Fast det som verkligen stör mig är början till en finne vid mungipan som inte bara gör ont utan allmänt stör skiten ur mig och allt jag vill är att nagla sönder den men då blir det ju bara värre, Men nu ska jag fortsätta kolla på avsnitt och ta min medicin, kanske bara målar naglarna också? ♥
 
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0