So I can get my satisfaction.

Jag vaknade pigg idag och tänkte att jag kanske skulle vara så hela dagen!
Men nej nej.. jag glömde ta mitt tillskott så jag blev jätte trött sista lektionen och låg på bänken igenom hela grammatiken.
Och till min fasa så kom 'Praktiska' gymnasiet till skolan idag och gissa vad dom delar ut till alla - Jo ballonger!
Så jag har suttit med magsmärtor och misstänksamhet mot alla som gick förbi mig. För dom kan väll vilja skrämma mig eller något sånt!
Hatar verkligen sådanna dagar då alla får en ballong och sexorna busar runt med dom och smäller dom överallt..
Men Coffe fick ut alla ballonger ifrån vårt klassrum och förstod mitt problem, och den här gången testade dom inte min fobi.
Sen när jag kom hem så har jag packat, städat undan kläderna ifrån golvet och vikt in den rena tvätten, fixat till hos  och matat min prins samt torkat av laptopen efter allt skit som kletats ut över den..
Och min underbara danstid jag spenderade framför spegeln som belönades med en lika underbar dusch ;)
Men nu ska jag kolla på ett avsnitt av The Grimm och skriva klart några dagens innan någon flirt med John Blund åstakommer ♥
 
Pussinuss Sarreh ~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0