There is nothing you can do when it comes to the truth.

Nu är det söndag och det är då man inser, vad fan har jag gjort hela veckan?
Jag vaknade och tänkte på vilken underbar sovmorgon jag har och sedan ploppade So testet upp i huvududet och har jag pluggat till det?
Vi alla vet nog svaret på det men för de som inte vet så är det ett solklart nej, för jag glömde bort det.
Sedan upptäckte jag hur mycket skräp det låg omkring oss och som jag blev äcklad av det, speciellt diskkon som var full med disk och annat, hur fan kunde jag låta det gå så långt?
För jag vet ju att jag är lite slarvig men så där jävla slarvig och äcklig är jag inte!
Ville bara spy över allt medans jag med ångesten svämmandes över mig stod och diskade och plockade in skiten i diskmaskinen, usch vad hemskt det var!
Senare idag måste jag plugga också, för städningen blir nog snabb nu när allt skräp är borta :)
Måste ju skriva 4 timmar på min novell också, yaaaay!
Pussinuss Sarreh ~ ♥
P.s - Jag kan inte hitta min mobil som är urladdad..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0