You can count on me like one, two, three.

Nu vill jag bara påminna alla om att det är Torsdag, för om ni är som mig så kan ni inbilla er att det är Fredag..
Gjorde det där jobbiga geometri-provet idag, matte alltså. Och jag har inte pluggat så jag håller för tummarna här på att lyckas få ett D-C, om jag får ett C kommer jag skratta hela vägen ner till mitt skåp.
För det brukar jag få i vanliga fall även fast jag pluggar, men jag pratade med Bjarne om ett omprov och han höjde verkligen mitt självförtroende där med hans "Sänka ditt betyg kommer jag inte göra, men jag funderar på att höja det till B, saknas bara några få saker som jag kommer kolla extra på!",
Vilket kommer få mig att vara pedantisk med nästa kapitel i matteboken! ♥
Uppdaterar dom där dagsutmaningarna under helgen!
Men ikväll ska jag göra det jag sagt att jag ska göra i flera dagar, fixa mina naglar och kolla på ett avsnitt.
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0