And I'm frozen.

Godmorgon allihopa!
Är fortfarande sjuk, vilket jag är irreterad på, sen har jag sjukt ont i magen!
Om jag får mensvärk och pms nu så kommer jag att bli sickzilla!
Eftersom att mina underbara järntabletter fuckar up räkningen så får jag bara sitta och vänta på att alla tjejers fräsling ska komma till mig också - sarkasm nu då.
Dagen har bestått av avsnitt och återigen avsnitt, vad annars ska man göra om man bara ska vila och inte kan sova?
Och min ängel till mor har försett mig med mackor och kom nyss in med en tallrik med apelsinklyftor som jag älskar så mycket!
Är det inte bra med C-vitamin när man är sjuk, plus så har jag mina fina låtar på Spotify som roar mig.
Snälla spärra in den här galningen..
Nej men funderar på att jobba och om jag inte mår bättre imorgon när jag ska till Hanna så har jag planerat att arbeta på min novell, som jag ännu en gång lagt på is.
Kanske kan åka in till stan med Jossan och shoppa sen åka in i helgen med Åke och kolla på Body World utställningen igen?
Livet kommer med möjligheter varje dag, det handlar bara om att greppa tag i dom!
Pussinuss Sarreh ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0