Falling through trapdoors.

Min laptop är äntligen här gott folk!
Men den har haft problem enda sen imorse så tårar, nervsammanbrott och en massa svordommar och samtal till kundservice, brorsan och ett besök hos en som kan datorer - Åke's Bamse.
Men inget funkade, ingen visste vad man skulle göra för att fixa det, såklart så var det bara internet anslutningen som inte funkade.
Fast lilla jag, den som har minst kunskaper av alla dom och kan benämnas svagt med termen 'noob' på elektronik och transport lyckas klura ut det och lösa hela skiten!
Creds till mig alltså.
Men nu är jag super nöjd och kollar på massa avsnitt, i min säng!
WOOHOO!
Pussinuss Sarreh ~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0