If today was your last day and tomorrow was to late.

Tjena mitt bena i djungeln!
Idag har familjen haft en utflykt till Elgiganten och *trummvirvel* kollat på laptops!
Inte bara kollat utan köpt en på köpet!!!!!!!
LYCKANS DAG.
Vi köpte tillbehör också, en fläkt man kan ha under så att den inte blir överhettad, Office-paketet, mobilt bredband, router (har ingen aning..) och försäkrat hela skiten! :)
Elgiganten ska installera allt så jag får inte min dator förens på tisdag, så jävla tidigt också!
Det bästa är ju att jag bara kan tuta och köra då, my life rocks for the moment!
Mina skor (dom bruna, snygga, 'bootsen') var jag tyvärr tvungen att lämna tillbaks - dålig kvalite, så jag fick ett par nya som var vita och mysigt bra för vintern som antagligen kommer knacka på snarare än man vill.
Det enda som saknas för att göra dagen perfa är ju Marabo vitchoklad och en svamp-macka ! ♥
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0