Three beating hearts in one room.

Det är just alltid jag.
Dom påstår att jag bor här men egentligen är jag som en hotell gäst, har ett rum men kan bli bootad från resten av hotellet, som vissa avdelningar man inte får vara på.
Dom har köket, toaletten på morgonen, vardagsrummet och sitt egna rum.
När dom är fulla kan dom sitta i vardagsrummet och gapskrika, men jag har ett eget rum så jag kan inte sitta i vardagsrummet och garva med mina kompisar, köket får dom sitta och skvallra vid eller göra annat men jag kan inte ens plugga där?
Hur kommer det sig att jag då också bor här när jag inte får vara vart jag vill, bestämma lika mycket över små saker eller ens bestämma kanal?
Jo för jag är ett barn och har ALLTID fel.
Pussinuss Sarreh ~


Kommentarer
Postat av: Today was a good day.

Du har långt ifrån alltid fel, du ser det bara inte förr tillfället, kanske du aldrig ser det, vad vet jag, men du har i alla fall långt ifrån alltid fel. För du borde ha lika mycket rätt som alla andra och vara med och bestämma. ♥

2012-10-06 @ 01:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0