You teared up my heart so someone else could sew it back together.

Åh Gud så jag fryser!
Dom har antagligen stängt av värmen eller något för ena sekunden så fryser jag sedan blir det varmt igen.
Jaja, idag blev jag skit glad, höjde mitt C i biologi till ett B!
Mitt andra B den här veckan, hårt arbete lönar sig i mängden! :)
Även fast jag inte jobbat SÅ hårt!
Firade det med att städa mitt rum, nej men jag var tvungen att städa ändå, så nu är jag klar och bara myser i sängen med Rix Fm :)
Kanske värma lite varm oboy och bara koppla på den sena höst charmen, hörde att det börjat snöa längre upp i Sverige också, vilket betyder att jag måst köpa en ny vinter jacka,för jag vill inte se ut som en vit tjock köttbulle!
Men har inte råd just nu, spelar ingen roll vad jag gör, pengarna kommer ändå inte räcka i minst två månader nu, damn it.
Pussinuss Sarreh ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0