For you ♥

 
 
Idag är det din speciella dag, även fast den kanske inte vart den bästa ♥
Jag älskar dig något otroligt bästa vän och orsaken varför jag vart så frånvarande nu på kvällen är för att jag bearbetade mig igenom flyttsaken. Aja.
Du är personen som får mig att le när jag gråter, som får mig att fortsätta när jag ger upp.
Den som alltid finns vid min sida och peppar mig, utan dig känner jag mig ensam. Fast alla vet att jag är osocial.
Vi båda har våra fel och brister men det är det som gör oss till dom vi är och jag älskar dina brister mer än något annat ♥
Du har ett hjärta av guld och jag hoppas att jag också kommer få ett nån dag. Och säg inte 'du har redan ett.' för det har jag inte, jag är inte ens i närheten ♥
Bredvid dig står jag i en skugga för jag kan aldrig mäta mig med dig. För du är så mycket bättre än mig.
Ditt hjärta är stort och du tar in alla, även om du inte tycker om dom så vill du aldrig se någon lida på grund av något du gjort. Vilket jag avundar dig men jag vet också att din snällhet är en stor börda ♥
Men du och jag kommer kämpa igenom allt, tillsammans! Så som vi alltid har gjort ♥
Jag behöver inte säga för alltid, men jag kan säga att om ödet är snällt kommer du finnas i mitt liv tills dagen jag dör, vilket är om 1204 år ♥♥♥
Puss, Din bästaste kompis, som älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: U know.

Min fina vän, jag älskar dig så mycket att jag inte kan beskriva det i detta inlägg eller på en hel blogg, därför valde jag att skriva den djupa texten på min blogg istället, en liten förklaring i alla fall, för mig, som du säkert fortfarande inte har läst... pussar & kramar, från din bästa vän ♥

2012-09-16 @ 14:54:47
URL: http://lala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0