Fall asleep.

Sitter på en ersättningsbuss på väg emot Linköping, där jag sedan byter till en buss som åker emot Norrköping igen - sedan tar jag bussen ifrån Norrköping emot Eskilstuna och hoppar av vid mitt gulliga hus.
Fast innan det måste jag klara den här långa tråkiga resan, utan musik.
Är super trött, men nog om det.
Nu har jag tid att skriva om vad jag gjort i helgen!
Hanna, jag och Adan har umgåtts hela "helgen", badminton och mysiga hemma kvällar med foundué och jordgubbar/kiwis, popcorn och lite roliga aktiviteter som att ha vattenkrig så att alla blev igenom blöta, brottas lite smått, mums Adam med popcorn och dra några fula - eller dåliga - skämt!
Den här helgen har vart jätte rolig, mysig och ja, längtar tills nästa gång!
Var med Sarah idag innan jag åkte, vi lyckades förstöra en hylla, gå lite vilse och dra en resväska som inte var stängd så att allt ramlade ur.
Nu måste jag gå av för att byta buss!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0