Hit me.

Dagen igår var mysigt rolig, träffade Hannas pojkvän och hans kompis igår, vi tittade på braindead och Austin Powers - det kallar jag komedi!
Vi fikade också innan hon släpade runt mig på stan, avstod faktiskt bakelserna och tog en räkmacka - behövdes efter den långa resan utan mat!
Idag ska vi spela badminton med dem och sedan tar jag och Hanna en liten tur ner till Vättern och käkar sallad - mums.
Glömde mitt smink hemma och fick ett litet "jorden går under utbrott" - jag vet, löjligt.
Men ibland får jag väl vara lite löjlig!
Nu måste jag gå, vi hörs.
P.s - en liten hälsning till den fina Erica Haag, ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: irre

Hahahahaha! hej på dig du ;)

2013-04-05 @ 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0