Let's get undressed.

Äntligen funkar blogg-appen igen!
Sitter i bilen med min mjuka, nya klasströja med ett par jeans, mina tänder är ömma så var inte förtjust i min frukost som bara bestod av yoghurt..
Det är NP idag också, med min trötthet och mina ömma tänder så känns det som om karma vill slå en.
Som tur är har jag en liten del av universum på min sida, De nationella är engelska, hörförståelse tror jag.
Blir nog rätt okej eftersom att jag lyssnar på amerikanska serier varje dag, men proven är nog lite svårare - bara lite.
Mina tänder är ömma för att jag spände min tandställning igår med säkert 2-3 storlekar större, man vågar inte göra något nu.
Tack Spotify för att du stöttar mig och finns här!
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0