My heart is not pure.

En underbar lördagsmorgon va?
Mår illa men kan inte sätta fingret på om det är ångest, hunger eller vanlig illamående, kanske en blandning?
Jag SKA ut och jogga idag, faktiskt, så tror jag att jag snor mina träningsbyxor och sätter på mig ett par skor, and hit the road!
Vad har jag att förlora egentligen?
30 minuter av mitt liv framför datorn då eller?
Kanske besvikelsen över att inte orka hela vägen, men man övar ju upp det!
Har sett på The Hobbit imorse, slutet sög ju, man ville ju se klart det! ♥
Men antar att det kommer ut en "The Hobbit II", annars är dom ju hemska.
Måste också städa när jag kommer hem, och efter det så vill jag nog skriva på min bok, åtminstone en sida ♥
Försökte få tag på Åke igår, typ 15 gånger men fick inget svar, är sjukt orolig för henne!
Ska försöka ringa igen senare på eftermiddagen, om det var något hemskt borde jag inte väcka henne nu, skulle bara förstöra hennes dag ännu mer i sånt fall..
 
 
They call me strange, I call it being different and interesting.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0