Not much of a fighter.

Sitter i bilen påväg hem nu, har lämnat tillbaks 3/6 böcker idag till biblioteken, har en månad på mig att läsa ut den på tyska innan jag lämnar in den också.
Dagen har vart rätt lätt, förutom att min mage vart lite besvärlig och den där eviga tröttheten i ryggen!
Ska fortsätta med vårat grupparbete lite när jag kommer hem, om jag orkar. En dusch är i vilket fall som helst ett måste idag, snart kommer jag lukta soptipp!
Kanske orkar skriva på min bok - Eliz sa något om att jag kanske fumlat med den där i 2 år, två år?!
Känns som 6 månader ungefär.. Men det var för ungefär ett år sedan jag skrev deckaren som motiverade mitt skrivande ifrån början.
Det var då jag upptäckte att jag verkligen älskade att skriva historier, mest fantasy..
Men 78 sidor är väl hyfsat för tillfället?
Funderar på att kolla upp något jag såg på biblioteket också, kanske joinar?
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0