Sunny Valley.

Solskenet är ju för skönt!
Men det är fortfarande lite små kyligt för att sitta helt utomhus, speciellt här ute på landet.
Det stoppar dock inte mig, sitter ute på altanen istället, se det som en kompromiss, right?
Lite frukostmys och bokskrivande, samt små störande sms..heehee.
Mamma satte upp mig för trädgårdstjänst här hemma också, så det blir att kratta och rensa rabatter.. kanske kan övertala henne om ett avtal? Hela trädgården för ett par nya skor?
Det värsta med de där joggingturerna (flåsande promenaderna) är skoskaven jag alltid får!
NYA SKOR ÄR ETT KRAV! Fast mitt spotify kanske går ut..min klänning..matchande skor..ny frilla.. suck.. hur pallar vuxna av livet ibland?
 
P.s, blogg.se appen i min mobil har damp så kan inte ladda upp någon bild, och jag pallar inte använda min cam.. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0