Kan knappt vänta!

Idag är det äntligen fredag, vilket betyder att det äntligen kommer vara lugn och ro, inga uppfigter eller strul.
Pft, nä men i kväll kommer min underbara älskling till mig, och nu menar jag min underbara bästa vän Åsa som ska hjälpa mig med mitt humör och min julstädning innan Ericas övernattningskalas är imorgon.
Vilket jag såklart sponsrar med pannkakstårta, dagböcker, pizza och film tillsammans med dom bästa människorna i mitt liv, och dom mest jobbigaste också.
Tyvärr så är jag mindre och mindre stabil i vardagen nuförtiden, vilket leder till att jag oftare skäller eller biter tillbaka, så jag är lite nervös inför helgen, för en kortstubin tillsammans med dom kan leda till något fult.
Och att förstöra Ericas födelsedag är absolut det sista jag vill! 
 
Nog om det, nu pratar vi läxor, i helgen/ikväll måste jag skriva ett litet tal snabbt om "En komikers uppväxt" som jag och Steven ska gå igenom på måndag, eventuellt läsa upp inför klassen, känns lite för kort tid men jag ska göra det bästa jag kan av det.
Hade nyss matte prov, och som vanligt var jag en av de första ut ifrån lokalen, känns lite skumt men jag är van vid att folk tittar upp och undrar vad fan jag håller på med när jag går, det är ju så att jag är snabb med prov, för jag har inte panik över något jag gör under proven, om jag inte kan dom så kan jag inte, och jag försöker åtminstone lite på varje fråga, men mest är jag bara allmänt snabb på att skriva med penna ibland när det är något jag har i huvudet.
Tror att jag åtminstone kommer bli godkänd, hoppas på det.
Fick det bästa testresultatet hittills, 73 % utav 100 på bilogin, och det är inte illa för att vara mig! 
Fast tävlingsinriktningen finns fortfarande kvar, så jag blev lite sne av att se dom andras betyg, men kom snabbt över det, för det här var det högsta jag nått hittills, ett bevis att jag börjar närma mig toppen, vem vet? När skolan börjar igen kanske vi alla tre ligger runt samma? :)
Måste också plugga till kemiprovet i helgen, ser inte fram emot det direkt eftersom att dom andra kommer börja tjafsa om det på ett eller annat sätt.
 
 
Nej men nu ska jag börja lite på talet och avsluta det när jag kommer hem, önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0