Looking for you

Jag visste att jag skulle bli trött idag, men jag klarade av mitt humör rätt så bra under skoldagen, det slog mig som mest när Daniel skrev med mig på bussen, min pojkvän, aka min slagpåse fick ta emot alla känslor jag haft under hela dagen, även fast han inte direkt gjorde något oväntat.
Som att lämna mig för sin bil, igen, vilket han gör nästan varje dag.
Och så måste jag plugga inför matteprovet på fredag, och kemiprovet nästa vecka, vilket krockar lite med min helg eftersom att jag måste plugga då med, kanske kan få vara i fred någon/några enstaka timmar för att läsa, om dom inte vill lyssna på atom bindningar det vill säga, vilket Daniel gör oftast, för han älskar att höra min röst.. min älskade..♥
Ska faktiskt försöka sova i natt, och duscha imorgon, och städa, och plugga, ooooch antagligen göra rent Skalmans, och antagligen meddela Trevor (IB-co-ordinatorn) om mitt beslut, och komma på mitt beslut, och hitta Ericas födelsedagspresent, och beställa alla julklappar, och få mitt abonemang fixat, och sluta skriva och fixa för natten, och kyssa min pojkvän i mina tankar..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0