And every colour illuminates.

Idag är det dags, muntligt nationellt i Svenska.. Och jag tror inte att min ångesten har vart lika kraftig och stark som den var imorse, plötsligt var det inte längre bara nationella, utan sista chansen för gymnasium valen, ett prov i musik och en plansch att göra klart.
Men det är de nationella som skrämmer mig som mest, att jag ska bli så nervös, trots att jag omges av vänner!
Så nervös att jag tappar synen, slöddrar, svettas ihjäl, rodnar extremt mycket eller kommer av mig helt.. Men jag är inte den enda.
Och många har gjort det här innan mig och klarat sig.. Så varför inte jag också?
Vi hörs, Sarreh ~


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas det gick bra!

2013-02-13 @ 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0