Everything starts falling apart.

Det kommer en tid då du kollar dig i spegeln och tänker, fy fan va dum jag är..
Inte elak, utan bara rent av korkad. Hur kan man vara så blåögd att man inte kollar igenom ett papper noga när man får det utan bara antar att det är samma sak som gäller dig som för resten av alla andra.
Om jag hade läst igenom allt på pappret Flens kommun skickat till mig så skulle jag ha märkt att dem hade en annan deadline för gymnasievalen.. men som sagt var man blåögd här, tog förgivet att hela Sverige hade tills den 15/2 att ansöka, men tydligen gäller det här, där jag bor nu, bara tills den 1/2 - vilket är snart är två veckor sedan.
Tänk om jag inte kommer in i år? Tänk om Thomas inte kan fixa det här? Vad gör jag då..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0