Feeling sick.

Ååååh gud vilken natt! Mådde piss på vägen hem igår, riktigt illa! Anders fick stanna bilen två gånger i slutet för att det kändes som att jag skulle spy.
Men tack gode gud har jag inte spytt, än.
Gick däremot inte till skolan pga 2 saker, den första är mitt illa mående och att jag inte vågar gå till skolan ifall jag skulle må sämre, som igår. Och det andra är att vi har tyska redovisning idag..haha, nej nu skojar jag bara, det andra var att jag hade sjukt ont i kroppen och verkligen inte ville upp.
Känner mig lite dum emot Åke eftersom att jag tvingade henne att gå till skolan idag..och sen kommer jag inte själv.. Men hon behöver gå till skolan idag och vara omgiven av andra människor! :)
När mamma gått så skulle jag precis somna om när jag kom på att pappa skulle hämta mig efter skolan idag, om jag inte sagt det förut så är min pappa i Sverige nu igen!
I alla fall, min mobil är död så jag skulle ladda den.. bara för att komma ihåg att skolan hade låst min korridor igår så jag kunde inte komma in..mina grejer vart inlåste, väskan,laddaren, min underbara duschkräm..och min jacka.
Desperat försöker jag leta efter reservladdaren som jag har någonstans, om den inte är någonannanstans..
Men jag hittade inte den, inte heller mammas mobil eller ens hem telefonen?!
Då insåg jag att det inte fanns en chans för mig att kontakta yttervärlden, förutom min dator. Och värre, inte en chans att kontakta min pappa.
Men så smart som jag är lyckades jag nå honom, så han kommer hit senare idag så ska vi göra något - hemma :D
Vi hörs allihopa, hoppas jag blir bättre snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0