Hang on.

Åh nu är jag äntligen hemma igen!!
Jo, visst, det är roligt att sova över hos andra men jag trivs nog bäst hemma. Är nog en riktig eremit, and proud of it.
Eftersom att Anders skulle stanna hemma i fredags så fick jag stanna hemma hos Åke, inte för att det är något dåligt att stanna hemma hos Åke! Det är kul och jag trivs där med, men det är inte hemma.. På fredagen och lördagen sov jag och Åke över hos Eliz, som anordnade en tjejkväll, där hon var inne i sin mobil hälften av tiden - vilket alla håller med om! 
Vi dansade, sjöng lite fint, käkade massor och spelade lite spel. Och vi får ju inte glömma avslutningarna i form av film, där jag somnade innan de 15 första minutrarna passerat - snacka om sabotage.
Läste också ut mina två böcker under veckan, ingen nyhet med mitt slukande men tänkte bara ge er en uppdatering.
Kom hem idag, som sagt och fick till min förvåning se en plastblomma hänga i mitt sovrumsfönster? Inte bara det!
Jag har äntligen fått en taklampa!!!!! Och ja, det förtjänar vartenda utropstecken. Jag har levt med min nattugslampa, Skalmans akvariumlampa och den fina hörnlampan i tre månader. Lite ljus passar gött nu!
Sen har mamma gjort rent Skalmans akvarium, dags att hålla rent det nu. Men funderar fortfarande på om jag verkligen ska ge bort Skalman till Eliz? 
Är det tanken om att jag bara vill ha ett djur som håller det tillbaks eller kommer jag verkligen sakna min prins?
Jag vet att han kommer ha det tusen gånger så bättre hos Eliz, hon kommer vara så mycket bättre än vad jag någonsin vart!
Men ändå... Han har vart en stor del av mitt liv. Jag får tänka lite på saken.
Ska nog kolla på "The Vampire Diaries" senaste avsnitt som jag missade för att jag inte var hemma och sedan blir det den nya boken! ♥
 
Pussinuss Sarreh som käkar allt i sin väg förtillfället - fyyyy.. ♥
P.s, för alla nyfikna läsare, jag kommer nog in på gymnasium trots allt! Fick skriva en skriftlig ansökan så fixar dom resten, lite nervös men vem skulle inte vara det? D.s
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0