How can I make you change your mind?

När jag väl börjar använda näsdukar så kan jag inte sluta! Och enligt min egna åsikt, är det dem som gör så att näsan gör så förbaskat ont efter ett dygn!
Jag borde egentligen inte klaga på det här, för gårdagen var värre. Den här är bara så otroligt irriterande!
Mamma berättade också för min slöa hjärna att Romme resan, kommer vara nu på tisdag. Vilket får mitt annars så sansade lugn att bli ostabilt, tänk om jag inte blir frisk i tid? Eller om jag åker och blir tre gånger så sjuk när jag kommer hem igen?
Aja, nu ska min nonchalanta attityd dissa den tanken och sova så att jag fortare kan bli frisk och på så sätt, slippa flippa ut p.g.a det här.
Sov så sött alla andra ♥

Kommentarer
Postat av: Din Åke.

Jag, inläst i ett rum? pfft, skulle väl aldrig hända, för jag sitter verkligen inte uppe i mitt rum och glor på trassel samtidigt som jag både skrattar och gråter XD Dock inte för att jag vill vara själv, mer för att jag vill och dem andra två glor på.. skidor D:
PAPPA TOG MED SIG DATORN, vilket du nog märkt <3
Jag lär nog blogga ibland om hur det är och vad vi gör m.m, så kolla in ibland, för har inte msn m.m, så ska bara blogga ibland och ha en awesome vecka med mitt ritblock och min pappa, samt mina läxor och böcker c:
Älskar dig bästa vän, och om du vill bli frisk snabbt, fixa fram lite varmt hånungsvatten <3

2013-02-22 @ 15:37:34
URL: http://llindgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0