I'll take my chances.

Morgon, eller nått sånt. Trots att jag bytt dygnsrytm en aning så är det här första gången på länge, som jag faktiskt lägger mig senare än vänligt och fortfarande kommer upp klockan fem på morgonen!
Fast jag var lite dum, det här är också den enda dagen jag kan få något som påminner om en sovmorgon, så istället för att somna om så har jag läst.. det är ungefär samma sak, hamnar i en koma när jag läser.
Men inte när det är kompisar runt omkring, då brukar jag lyssna halvhjärtat och avbryta mitt läsande då och då bara för att dom inte ska känna att jag inte bryr mig, vill vara med dom eller att jag bara är osocial för att dom är tråkiga.
Idag ska jag ta med mig datorn till skolan också, inte för att jag ska kolla på film eller använda den till något skolprojekt. Nope, jag ska skriva på min novell nu när allt annat verkar ta slut. Det jag bestämde förut. Ska nog ta med något att äta också.. det är en lång dag!
Ska inte spilla mer av er tid på värdelöst chabber. Vi hörs ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0