It's enough for me.

Jag åker inte till Romme imorgon. Och det komiska med det hela är att jag egentligen inte är ledsen över det. 
Romme har vart en plats jag kommer ihåg och får ett stort leende på läpparna av, så att fördärva den känslan med trötthet, vara lättirriterad och knappt kunna åka? Nej. Det är bättre att stå över den här gången, kan åka nästa år ju!
Plus, igår så började jag börja blöda näsblod, igen. Jag brukar inte blöda näsblod så ofta men nu har jag gjort det två gånger på två veckor? Det bara kom helt plötsligt och vägrade sluta! Som om min näsa hade mens!
Oh herre vad de var blod! Min mamma sa också att om hon hade haft problem med blod, skulle hon svimmat flera gånger om bara av att ha sett på mig. Dels för att mitt blod var överallt, det var över mina händer, mitt ansikte, min mun och såklart i näsan. Men varför började jag då blöda? I have no idea.
Men nu ska jag läsa lite efter middagen, och eftersom att jag äntligen fått tillbaks mer energi tänker jag ta en någorlunda varm dusch innan jag hoppar ner i min säng igen.
Istället för Romme imorgon -som jag hade tänkt- så får jag städa mitt rum och bädda om min säng, låter mer som ett straff men någon gång måste det ju bli gjort?
Vi hörs ♥
 
Old picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0