Stop fighting and start living.

Åh juste, det där muntliga nationella i svenska jag var så orolig över?
Klarade det galant! Fick högst betyg i gruppen, vilket inte förvånade någon annan, bara mig själv.
Jag hade vart hundra procent säker på att detta vart det sämsta jag gjort i mitt liv, att min sammanfattning var usel och inte hade nått med texten att göra, dels att jag gav folk weirda frågor (vilket påminde mig om mina vanliga samtalsbytare så som "tycker du om svamp?") men tydligen tyckte läraren och resten av mina kamrater att den var otroligt..bra?
Åkes däremot, WOW! Den var hur sjukt bra som helst, och hennes svar på frågorna? Amazing! Kände mig som värsta IQ-befriade barnet när hon pratade och svarade, som ett totalt retard. Men ändå fick jag högre betyg? Hon borde lätt ha fått ett B för det hon gjorde, och Eliz borde ha fått ett C för sitt!
Vi hörs, Sara ♥
P.s, Åke. Din flaska luktar bajs och har infilterat hela mitt rum med dess vidriga stank. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0