Stronger for each day.

Åh vilken morgon! Lite energi är tillbaks och för första natten på tre dagar har jag sovit 6-7 timmar i streck!
Jag har fortfarande rätt ont i halsen men inte lika illa som jag vaknade med igår, rekordet var 9 halstabletter.
Däremot gick jag inte till skolan idag heller, dels för att jag fortfarande är sjuk och..tja..jag vaknade rätt sent..
Om det här hade vart en vanlig dag, en sådan som man bara vaknar och mår såhär. Ja då skulle jag lätt ha gått till skolan. Men inte idag nej!
Det sorgliga med att jag inte kunde gå till skolan de här sista dagarna var väll att jag inte fick säga hejdå till någon, speciellt Åke som åkte till Norrland imorse.
Kommer sakna henne men jag vet att hon har det awesome där upp, om hon inte sitter inlåst igen!
Men nu ska jag för en gångs skull äta och kolla på det senaste avsnittet av The Vampire Diaries!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är!<3

2013-02-22 @ 11:44:35
URL: http://asiengirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0