Sunrise.

Godeftermiddag foooks, solen är fortfarande uppe och läxorna ska bli påbörjade, och kanske avslutade..
Ska kolla på någon kortfilm om kartor inför geografin som jag missade i fredags för att jag satt i möte med Tomas (Syon eller vad dom kallas, dom som har hand om gymnasium snacket etc.), vilket fortfarande inte hjälpt så mycket.
Jag blev lite intresserad av Nyköpings Enskilda Gymnasium men det är inte tillräckligt för ett första eller andra val, än.
Aaaaw, Natalie (Anders barnbarn) kom nyss in med tårta till mig! Inte en riktig men det är tanken som räknas!
Jag hade otroligt mycket leksaker när jag var liten, skulle kunna sponsra ett helt dagis med alla grejerna!
Och dom är så gulliga nu när man ser att mamma plockat ner dom åt Natalie, bestick, tallrikar, pizza bitar, tårta, koppar,dockor i mängder, spis, kastruller - Ja allt möjligt!
Ha det gött och vänta på en liten uppdatering, haha, nu kom hon med en gaffel, för man kan ju inte käka låtsas-tårta utan en låtsas-sked! Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

sv: Amen så himla glad jag blir, vad roligt! Tack tack tack, KRAM!

2013-02-03 @ 13:37:05
URL: http://enellinor.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0