The smell of cheap perfume.

Godmorgon eller godnatt, vilket ni än föredrar!
Jag skrev nyss den där konstiga döds texten utan att ens tänka på det, på engelska.
Har vart uppslukad av det hela dagen, kan ha vart boken jag läste, eller personer jag pratade med men engelskan har verkligen kommit tillbaks nu!
Och en sen nyhet jag skulle ha uppdaterat er om tidigare var att jag nu fått min tandställning, eller jag fick den i onsdags.
Den skaver lite men gör knappt ont, vilket jag hade tur med för hon som satte in den sa att det skulle göra jätte ont några dagar efter det men här kommer man undan lindrigt! ♥
Måste göra klart läxorna imorgon, vilket är So:n, Svenskan, Tyskan och sökandet efter några bra gymnasium - och det viktigaste, beställa mina böcker!
Stötte på ett nytt ord för bokmal idag också, tydligen kan man bli kallad bokhora också, eftersom att man åtrår och slukar böcker, lite roligt sätt att uttrycka det på men varför inte?
Hoppas alla andra haft det gött medans jag vart osocial på min blogg, och med mitt liv.
Vi hade gäster idag, glömde visst att säga hej..och hejdå..
 
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0