Unable to come closer.

Jag vaknade imorse, ingen snuva, ingen hosta, ingen feber, inga symptom på att jag är sjuk.
Då ger jag er ett tips nu - Res. Inte. På. Er, för då börjar allt igen.
Det är inte så farligt men det är inte direkt över heller, och imorgon så åker jag in till Järna antar jag. Men problemet är då, hur ska jag ta mig in? Om jag åker med Anders är jag i Järna klockan 7 på morgonen! Det verkar för jobbigt att ta bussarna in, speciellt när det är jobbigt och stressande i vanliga fall också.. jag kan inte be herr surputte att åka fram och tillbaks senare, men kanske jobba lite senare? Vilket han kommer få damp på eftersom att det är mig det handlar om, ifall det vart mamma skulle det knappt ha gjort något..
Ska äta frukost nu och kolla lite på Teen Wolf, yup. Eller kolla på den där melodifestivalen jag missade p.g.a Komissarie Morse?! Vi hörs ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

TUR BARN!
Här kan man då inte ligga o slappa för o bli frisk :'c
Ska knarka allt jag får tag på istället <3
Prövade du håningen?

2013-02-24 @ 09:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0