You can tell everybody, I couldn't care less.

Jag vet inte varför jag skriver de där rubrikerna, de har inget med mig att göra men ändå så måste jag skriva dom!
Ibland kanske de faktiskt har med mitt humör att göra, vilket är sällan. Men jag tycker om dom och vet inte vad jag ska skriva annars, Vissa är ju en rad/mening ifrån en låt som jag sitter och lyssnar på, som just då fångat mitt intresse. 
Aja, idag skulle jag ju städa, vilket jag faktiskt gjort! 1 % av dagen.. Imorse så laddade jag upp till det här men fastnade (somnade) i soffan, och sen stannade jag bara kvar där tills klockan sju... sedan städade jag väll.. och efter det läste jag så nu har jag bara kvar bäddningen av min säng.. vilket kommer ta några år för att jag antagligen kommer fastna här/ ta en paus i mitten.
Men ni får ha det så bra medans! Pussinussinussnussny...HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0