You can tell me anything.

- That doesn't automatically mean that I'm listening to your bullshit.
 
Kom hem för ett litet tag sen, har precis käkat upp maten och fyllt på mitt spotify med ännu tre månader. För jag orkar inte leva på "tunein" längre! Dels att den buffrar till då och då, och all den där reklamen!
Imorgon har vi ännu ett underbart nationellt prov i Svenska, om det finns med krönika så klarar jag mig nog! Har köpt dagen till ära, lite godis - LITE -, vitamin dryck igen och en choklad. Efter det blir det inget mer fredagsmys, det får bara bli provmys imorgon!
Ska ta på mig sköna kläder också, samt mina isbjörnstofflor. Gud va mysigt! ♥
Gymmet idag var rena plågan, men när man sitter här, två timmar senare (två timmar?!) och känner nästan inget förutom en svag trötthet i ryggen för att jag sitter rakt. Svettades också som fan, enligt mig.
Men nu ska jag skriva lite på Arktis-texten som ska in imorgon och skriva ut den där bilden - som jag alltid glömmer - till tyskan och om det finns någon tid över..ja då skriver jag på min novell.
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0