Been stuck on replay, dancing away.

Åååh, vilken dag!
Första skoldagen och nästan alla håll på att dö på schemats sista lektion, jag somnade nästan.. men efter det så drog jag och Pea till stan för att shoppa!
Det är fortfarande rea så jag hann fynda lite innan nästa månadspeng!
Köpte det jag skulle köpa plus lite till, 4 tröjor,ett par byxor, en bh och en sjal! ♥
Det gick på runt 850 kr, vilket är mindre än vad jag ibland spenderar, heehee.
Aja, ska käka mina nudlar, kolla på ett avsnitt av Andra Avenyn sen plugga till tyska förhöret imorgon och börja lite med ordklasser i min textanalys som ska in på fredag.
Pappa ringde mig också idag igen och frågade när jag kunde träffa honom, och jag kan inte skjuta upp något nu!
Vi bestämde oss för att jag skulle åka till dom och sova över, antagligen går pappa och jag på bio eller så hälsar vi på hans vänner, gissa vilket jag vill?
 
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0