I'm not number one, I'm the number you bet on.

Nu har jag hittat en ny serie som jag blivit beroende av och som passar mig perfekt.
Andra Avenyn, kollade lite smått på den när den kom ut men slutade följa den.
Åke kollar på den så jag såg några avsnitt med henne och tyckte att den var sjukt rolig, det är den nu också så dagen har bestått av att jag kollat på avsnitt och tagit en lång, VARM, dusch - inte ofta dom sakerna händer på en och samma gång.
Idag är nog bara en slapp dag så gör jag massor imorgon, visst är man ännu en av dom där "nytt liv, nya möjligheter för jag ska vara så duktig varje dag"- brytarna..
Aja, kan ju inte gråta över spilld mjölk?
 
Pussinuss Sarreh ~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0