Let me know when the world stops spinning.

Tjenare, som vanligt ljuger jag om att jag ska uppdatera ofta..
Men jag kan uppdatera er lite snabbt om vad jag gjort under tiden, Åke sov över ifrån lördag-tisdag och vi var oss själva, lagade en middag och gjorde ansiktsmasker av Avokado, ett tips till dom som vill ha babyrumpe hud!
Sen i tisdags var jag med i en tävling som jag kom till SM i, det var på tyska om andra världskriget, men jag förlorade stort eftersom att den jävla tärningen inte gillade mig (avgjorde om man fick en fråga eller inte).
Idag så fick jag min text book, en ny då, som jag redan hunnit ikapp i så! :D
Duschade också, utan shampo som Åke och jag pröver nu i sex veckor, det är inte så hemskt faktiskt!
Sedan fixade jag håret och skruvat dom, så morgondagens resultat ska bli roligt att se..
Godnatt då era busfrön! ♥
 
Pussinuss Sarreh ~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0