Like I've never felt before.

Godmorgon Södermanland!
Sitter just nu framför datorn och om 9 timmar ska jag upp igen och göra massor, som att skriva de där nyårslöftena som Åke och jag skulle komma fram till men som slutade med att det blev massa skämt istället.
Men om bästa kompisen kommer och man inte setts på ett tag så måste man ju bryta alla regler och bara chilla, right?
Ska försöka blogga ett inlägg åtminstone imorgon, notera det sneskrivna ordet försöka.
Men som en man en gång sa till mig, försök inte, gör.
Kanske lägga upp några bilder på tumbler också, har inte gjort det på länge.
Men över till det som verkligen stör mig, jag la mig i min säng och plöstligt hörde jag ett surrande ljud.
Jag trodde först att det bara var en fluga så jag gjorde det jag gör bäst när jag försöker somna, ignorerade det där jävla oljudet och tillslut så blev det tyst, sen kände jag en lätt svidande känsla på axeln, som om något stack mig.
Jag kan få sådana känslor ibland och trodde att det var en mygga, så jag slog mig på armen, då började det klia.
Jag började klia på axeln men kände efter ifall det hade svullnat upp, för det brukar det göra eftersom att jag är smått allergisk mot myggbett. Men det fanns inget där, förutom att det kliade lite. Så jag antog att det bara var en fantom reaktion eftersom att min hjärna vägrade släppa tanken om att det var ett myggbett.
Sen hör jag ljudet igen. Och vad fan tror ni att det är, Jo.. En jävla mygga som svävar ovanför mig likt en vampyr som vill suga ut mitt blod.
Det är väll fortfarande vinter, va fan börjar dom leva nu för?
 
Pussinuss Sarreh ~
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0