Live to the fullest.

Nu sitter jag och skriver igen!
Visst är det chockerande?
Så...nu är det 2012!
Nej så dum är jag egentligen inte men vi kan väll spola tillbaks ett år och bara leva om det?
Alla har ju vart så duktiga med sina underbara "nyårs löften" och jag brukar också bidra med några men i år står det tomt.
Men imorgon så har Åke hotat mig med att komma och våldgästa mitt hem, vilket mamma suckade över och tog ännu en av hennes lugna-ner-sig-när-livet-blir-tufft cigaretter - vilket hon tar stup i kvarten känns det som.
Så när hon kommer kanske vi kan komma på några underbara nyårslöften tillsammans som jag ska försöka hålla igenom året!
 
Men medans så kan jag ju berätta några stunder under 2012, både bra och dåliga.. ♥
 
 
2012 började med att jag grät.. men vet inte längre varför ♥
Jag var förälskad i Anthony vid det laget...
Eliz var en av mina bästaste vänner typ, som familj kan man säga.. alla var det.
Jag älskade min familj i början och dom var dom bästa.
Jag var super galen i HP-skämt och nördade filmerna hundra gånger om, dock kollade jag på den sista filmen, igen, i förrigår.
Jag var nog kaxigare i mitt skrivande..
Och jag tog rätt så många bilder och det fanns alltid en bild i varje inlägg..
Eliz, jag och Pea hade en två dagar då vi bytte klädstilar med varandra, Eliz dag var den softaste, bara gå upp och ta på sig kläder lite snabbt och käka, klart!
Jag total rensade mitt rum för att jag ville få det mer ungdomligt.
Vi åkte på ridning under friluftsdagen och har enda sedan dess försökt övertyga mamma om att sätta mig på ridskola.
Jag sov på mitt första hotell, woohoo!
Febrauari var månaden då mitt avsnitts missbrukande började.
Hade min första prao, hos fritidsgården! ♥
Jag jobbade fortfarande på gårn med mina vänner.
Blev beroende av "The House Of Night" serien!
Åkte för första gången till Norrland med Åke! ♥
Fick hela mitt barnbidrag plus månadspeng - 1550 kr i månaden.
Började blogga på sarrehs.blogg.se istället.
Bestämde mig för att pierca naveln!
Blev en bokmal...
Var intresserad av att lära mig latin..
Jag piercade mig och det var inte så hemskt, bara obehagligt!
Min pappa flyttade till Iran med min lillasyster Liana.. ♥
Jag kom över min sprut-fobi.
Vi åkte till Skansen med klassen.
Jag hade mitt största bråk med Eliz, någonsin!
Gick på en teateruppvisning med Åke, awesome pjäs!
Blev poppis på DH när Danne var där, hut kul som helst ju!
Klippte av mig halva mitt hår,.. suck!
Åkte till Norrland med Åke för andra gången och hade as roligt ♥
Började ta järntillskott som gjorde att jag mådde bättre!
Blev biten av en fästing och jag har fortfarande kvar ett ärr!
Åkte till Liseberg för andra året med jobbet ♥
Köpte en iPhone!
Skrev en "dagbok" som jag döpte till Sanningen och lät mamma och Åke läsa, många känslor..
Vi köpte ett hus..
Jag tog avstånd mer och mer ifrån min familj.
Vi flyttade till Sparreholm..till landet...till ensamheten.
Vi hade en pyjamas dag i skolan med några och jag gick i pyjamas shorts..ms Poppis.
 
Pussinuss Sarreh ~ ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0