She was already broken.

Har gjort mer än hälften av allt jag skulle göra idag så kan koppla av lite nu och bara skriva lite till mitt framtida jag och er!
Igår hittade Anders och mamma mina hörlurar och min laddare utomhus, det bästa är att laddaren faktiskt funkar, gud vad jag saknat den!
Laddade ju mobilen via datorn förut eftersom att min iPod kabel matchar iPhones, så då hade jag en extra sladd men inte den där kontakten man stoppar in.. Tappa aldrig bort den säger jag bara.
Klappade en av hästarna idag också!
Har inte riktigt gjort det innan för man vet aldrig vad ägarna säger eller om hästarna bits, detsamma med andra djur.
Kallar stoet "Lilla Sötnosen" för det är en hazelnöts färgad ponny som är helt ensam i en av dom största hagarna..Hon var nog rätt så ensam där.
Så höll henne sällskap ett tag innan jag gick hem till mig igen :)
 
Pussinuss Sarreh ~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0