When the world is crashing down.

Jobbig dag, jobbigt internet, jobbiga läxor, små jobbiga föräldrar, är inte det en tonårings liv?
I grunden är allt så sjukt jobbigt och man säger alltid, jag kommer ta livet av mig, vilket egentligen inte är något att skoja om.
Aja, idag så hade skolan en friluftsdag och några ifrån klassen drog på klättring, eventuellt jag!
Det var samma klätteranläggning som pappa och jag brukade klättra på när vi hade den perioden, det kändes lite jobbigt att komma ihåg allt men stället fick det att kännas som om vi var där igen, han och jag, och bara hade det roligt och busigt, problemet var ju fortfarande att han inte var där.. kommer nog aldrig vara där igen.
Jag var lika bra som jag var förut, det kändes som om det var igår jag började klättra och inte ungefär 5 år sen!
Snabb, smidig, stark. - Kanske överdrivet på det sista ordet eftersom att jag nog är den klenaste människan efter Pea.
Sov hos Pea igår ocskå, det var soft med sovmorgon!
Fast orkade inte dra hem till henne för att hämta väskan efteråt, tänkte bara följa med tåget till dess slutstation och sedan ta bussen hem till vårat lilla hus. Men glömde att mamma var hemma, så trodde jag var tvungen att ha nycklarna som låg i min väska, sedan blev det massa strul med bussarna så Anders fick hämta mig.
En liten grinig Anders kanske men nu är det nog lugnt.
Mitt internet är segare än någonsin så jag har dampat på min laptop i flera dagar, jag använder den stationära datorn just nu och kollar på det senaste avsnittet av The Vampire Diaries och Once Upon A Time, sedan blir det att läsa och sova! ♥
 
Pussinuss Sarreh ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0