Back me up.

Jag är super trött och har en mild huvudvärk så jag kommer hålla mig kort.
Min mobil är urladdad, glömde laddaren hemma hos irre, men det är lugnt, jag snodde hennes bikinitopp, heehee, win - win!
Tv:n funkar igen, nåja, i vardagsrummet i alla fall och det är där jag spenderar min tid just nu, sittandes framför tv:n med datorn och gamla minnen med Boomerang.
Fixade P-stav igår också, så nu har jag ett enormt blåmärke på armen, snyggaste jag någonsin sett.
Men jag känner mig inte annorlunda, inte för tillfället, det kanske slår till senare.
Kanske städar idag, ska till Åke imorgon, om jag inte ångrar mig det vill säga.

Kommentarer
Postat av: Josaan :) <3

Varför skaffade du p-stav?

Svar: Det finns många olika orsaker till att jag skaffade p-stav egentligen, Ett av dem var påståendet om att den kunde minska mensen, vilket jag verkligen ville, så skaffade den mest för det ändamålet :/
Och så funderade jag på att börja med preventivmedel också, men är för slarvig för att kunna gå på p-piller!
Så jag tog den som verkade bäst efter det, och jag är fortfarande nöjd med den :)
Kram, Sara ♥
Sara Rehnström

2013-07-13 @ 23:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0